poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Upał, czujesz to?

Nie wiem jak ty, ale ja płonę, roztapiam się jak kostka czekolady, którą zostawiłam w słońcu, na parapecie.
Tegoroczne lato jest jakieś dziwne, nie sądzisz? Pogoda zmienia się, jakby bawiła się z nami, a może nami? Tego nie wiem...
Wstając rano od razu, tak z ciekawości, poszłam zobaczyć jaka jest temperatura. Widząc czerwoną kreskę wskazującą 29 stopień po prostu zdębiałam. Upał, czujesz to? O 9 rano taka temperatura? Już dawno tu tak nie było, przynajmniej u mnie.

A u Ciebie, jak jest? Może pada deszcz, śnieg? Pochwal się.


Po zjedzeniu śniadania zabrałam się za sprzątanie, co całkiem szybko poszło. W taki dzień, jak dziś, nie miałam i nadal nie mam na nic ochoty. Spałabym, leżała i po prostu nic nie robiła.
Jakoś dwie godziny temu wyszłam z domu, by pomóc ciotce nalać wody do basenu. Ma ona trzyletniego synka, który chcąc od razu wskoczyć, by "popływać", rozebrał się do naga. Goniłam go po całym podwórku chyba z dwadzieścia minut aż w końcu wbiegł do domu, gdzie go dopadłam.
Mądry, mały koleżka ma niestety bardzo rozwinięty "słownik", dlatego też, gdy tylko złapałam go i niosłam do pokoju, chwycił moje włosy i ciągnąc w swoją stronę krzyknął "puść mnie szmato, bo mama Ci wpierdoli" :) Nie ma co, kultury ponad kilo.
Gdy tylko "wepchnęłam" go w majtki, po kilku minutach znowu biegał nago. Aż do teraz.


Aktualnie siedzę w samej bieliźnie i chłodzę się przy dobrej muzyce. Nie ma to jak wywietrzony pokój i cisza, która łagodzi Twe nerwy...
Zaraz pewnie zacznę się zbierać na umówioną wycieczkę rowerową. Szczerze? Już powinnyśmy wyjeżdżać, ale póki nie zacznę wrzeszczeć na tych leni to pewnie nie wstaną, nie ruszą dup z domu.
Pewnie myślisz o kim mówię, prawda? Chodzi mi o moją siostrę i dwie kuzynki. Nie wiem jak je nazwać... Wszystkich trzech imiona zaczynając się na K więc z inicjałów nici :c Pomyślę nad tym później.
Teraz idę się ogarnąć i ubrać, bo w końcu nie pojadę półnaga, co pewnie niektórym by się podobało.
Także... Jeśli stanie się coś ciekawego od razu pojawi się o tym notka.

Do napisania, szkraby.




* * *


Lubicie?

6 komentarzy:

  1. Jej bardzo ciekawie piszesz swoje notki <3
    Są bardzo zabawne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pojawiła się u mnie pierwsza część :) Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog - + zapraszam do mnie http://karolinarozycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń